Perkenalan
7:41 PM

       Hai, nama saya Muhammad Thariq Farsha. Saya berumur dan 16 tahun dan bersekolah di SMA N 1 Bukittinggi kelas XI. Untuk hobi, saya tidak mempunyai hobi khusus, sehingga saya hanya melakukan apapun yang saya sukai. Mengenai keluarga, saya tinggal bersama kedua orang tua saya, 2 orang saudara laki-laki dan seorang kakak perempuan. Informasi lebih lanjut dapat dilihat di twitter, facebook. atau google+. Sekian untuk sekarang.
       Seems too formal? Hell yeah, it's an assignment to make the first post as an introducing. I dunno what I should do to introduce my self, and I think, it's a lil bit great to know that I'm gonna start blogging? Nice, huh? Well, that's a lil piece information about myself. Just read it, and stop mocking it. See  ya!!

5 comments:

Unknown said...

Pertamaxxxxx

Unknown said...

Keduaaxxx gan !
Hai Thariq !

Atikah Lindri's Blog said...

kertigaxx thariq.,
follow aku yaaa !

Unknown said...

oey mana mukamu ga ada dek..?

Unknown said...

thx bro thx sist

Post a Comment